اینکه نمیتونم حرفمو بزنمو یه جورایی با قهر و ناراحتی پیش میرم اصلا خوب نیست... اصلا... اینکه حرفمو بد متوجه میشند، بزرگترین معضل زندگی منه و واقعا نمیدونم چطور کنم...نمیدونم درست حرف زدن چیه... چه جوریه؟ چرا منظورم رو بد میگیرند....خدایاااا میخوام حذفش کنم... این اخلاق گندم، این نداشتن اعتماد به نفس رو...خدایاااا کمک کن للطططففاا کلش انقدر بهش فکر نکنم...دانشگاه زندومین وبینارپوستر حرفای فرزانه ای...ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1403 ساعت: 20:25
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1403 ساعت: 20:25